کوثر عشق من

بدون عنوان

1389/11/27 21:42
نویسنده : خاله کوثر
304 بازدید
اشتراک گذاری

کوثر چونم سلام

این چند وقته از بس سرم شلوغ بود نتونستم بیام از شیرین کارهات برات بگم

کاشکی تو هم مثل من به کارهایی که میکردی می خندیدی .قربونت برم

یه هفته پیش اومدی خونمون کلی شیطونی کردی (مثل همیشه) در کابینت رو باز میکنی بعد میگی :نانا...نانا....بیا

منم طبق معمول بهت محل نمیدم بعد میزنی زیر گریه  مامانی هم مثل همیشه از لوس بازی هات خوشش میاد

آخه دخترم اینقدر لوس میشه

کوثر جون   من دیگه اون دید قبلی رو نسبت به دنیا ندارم همه چی برام بی معنی و مسخره به نظر میرسه شاید به  سن من رسیدی اینو درک کنی چون دارم تجربه می کنم با ادم های مختلفی با شرایط متفاوت رو به رو شدم  هر کدوم یه نظری دارن

یه حرفی میزنن  حتی دارم به نزدیک ترین اطرافیانم هم شک میکنم  چند وقتیه همه چیز غیر عادی پیش میره  درسام داشت افت می کرد اما سر به زنگاه حواسم رو چمع کردم و حالا برگشته به حالت عادی

دلم برای بهترین دوستم فاطمه محمدی تنگ شده من و اون کلاس سوم ابتدایی باهم آشنا شدیم  و کلاس پنچم از هم جدا شدیم فقط من و اون نبودیم یکی دیگه هم بود یعنی ما سه نفر بودیم من و سارا و محمدی اما رابطه ی من و فاطمه با هم بهتر بود اون یه خواهر داره فکر کنم اسمش زهرا است خیلی سخته که بهترین دوستت رو از دست بدی و هیچ کس نتونه جای خالی اون برات پر کنه  البته چند باری زهرا محبی دیده اش و شماره اش رو گرفته اما من روم نمیشه زنگ بزنم آخه میدونی من چند سالی هست که نه دیدمش ونه زنگ زدم خونه شون

دعوای من و اون سر یه مسئله خیلی به ظاهر مسخره شروع شد و توسط یکی از همکلاسی مون  مونا .... کلا بهم ریخت حتی تا سوم راهنمایی هم توی مدرسه ما بود اما من هیچ وقت یه خاطر اینکه دوستم رو ازم گرفت نمی بخشم

بعد از دعوا خیلی سعی کردم دوباره باهم آشتی کنیم اما نشد براش نامه نوشتم اون هم برام نامه نوشت  هیچ وقت یادم نمیره که آخرین نامه ایی که بهم داد بعد از امتحان بازش کردم و خوندم آخر نامه نوشته بود :در دوستی هیچ وقت خیانت نکن

من اصلا خیانت نکرده بودم اونم به بهترین دوستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میخوام بگم که حتی اگه هزار دوست داشته باشی و هیچ کدام بهت وفا نداشته باشن به درد لایه .....نمی خورن

اما اگه فقط 1دوست داشته باشی پای همه چیزت می ایسته 

راستی محمدی کاری کرد که من برای همیشه چادر سرم کنم

فاطمه جان اگه این رو میخونی بدون که روم نمیشه بهت زنگ بزنم اما از خدامه انشالا...هر وقت پر دل و جرات شدم حتما حتما حتما باهات تماس میگیرم

قربانت مهرناز.ک

 

   

پسندها (1)

نظرات (0)